Pomiary mocy na hamowni

Zmierz moc swojego pojazdu

ROTOTEST VPA-RX - hamownia podwoziowa - jest to urządzenie pomiarowe, za pomocą którego można wyznaczyć niezbędne dane dla charakterystyki silnika, takie jak: moment obrotowy, prędkość obrotowa, zużycie paliwa, ciśnienie doładowania, stosunek powietrza do paliwa. Hamownia nie mierzy bezpośrednio momentu obrotowego silnika, ale moment obrotowy dostarczony do kół. Dzięki uzyskanym danym wyliczana jest moc dostarczona do piast.

Hamownie podwoziowe, dzięki swojej innowacyjnej budowie, nie wymagają wymontowania silnika, ale pozwalają na błyskawiczną instalację pojazdu, w którym ma zostać przeprowadzony pomiar. Urządzenie może być z łatwością przetransportowane i skalibrowane w kilkanaście minut. Główną zaletą hamowni Rototest jest wysoka precyzja pomiarów, a jednocześnie powtarzalność testów.

Dlaczego ROTOTEST?

Przez lata hamownie tej firmy pomagały producentom samochodowym, organizacjom badawczym, uniwersytetom, a także zespołom wyścigowym zwiększać jakość ich produktów i przeprowadzać niezbędne w przemyśle samochodowym testy. Opatentowana koncepcja jest podobna do testu na drodze, jednakże jest nieporównywalna w precyzji i możliwościach pomiarowych.

Główne zalety naszej hamowni:

  • Bardzo dokładny pomiar
  • Prawdziwy pomiar mocy dostarczonej do kół
  • Możliwość zapisu około dwudziestu parametrów silnika i otoczenia podczas pomiaru
  • Brak utraty gwarancji opon - wykorzystanie opon w inny sposób niż do normalnej jazdy na drodze może spowodować utratę gwarancji na opony
  • Możliwość testowania samochodów o dużej mocy

  • Możliwość testowania przy dużych prędkościach (max 330km/h) bez obawy o wybuch opony
  • Bezpieczeństwo - dzięki swojej konstrukcji, eliminuje wiele niebezpieczeństw
  • Wynik końcowy może być skorygowany używając odpowiedniej normy dla danego rodzaju silnika
  • Dla przykładu norma DIN70020 powinna być stosowana wyłącznie dla samochodów wolnossących

Parametry naszej hamowni VPA-RX63e:

Maksymalna moc do zmierzenia:

Na jedną oś: 600kW / 805bhp

Na dwie osie (50/50): 700kW / 939bhp


Maksymalne możliwości chłodzenia przy 25°C, nawiew z przodu:

Na jedną oś: 395kW / (529bhp) / 1100m³/min

Na dwie osie: 660kW / (884bhp) / 2000m³/min


Maksymalny moment obrotowy na piastach:

Na jedną oś: 3600Nm / 2655lb-ft

Na dwie osie (50/50): 4400Nm / 3245lb-ft


Maksymalna prędkość piast:

Na jedną i obie osie: 2700 obrotów na minutę


Maksymalna prędkość samochodu obliczona dla średnicy 650 mm:

Na jedną i obie osie: 330km/h / 205mph


Nie czekaj i pozwól nam obudzić bestie 
w Twoim samochodzie!