Oferta
Co możemy dla Ciebie zrobić?

HAMOWNIA 4x4

Dlaczego ROTOTEST? Przez lata hamownie tej firmy pomagały producentom samochodowym, organizacjom badawczym, uniwersytetom, zespołom wyścigowym zwiększać jakość ich produktów i przeprowadzać niezbędne w przemyśle samochodowym testy.


ROTOTEST VPA-RX zrewolucjonizował dotychczasowy sposób pomiarów dynamometrycznych. Opatentowana koncepcja jest porównywalna do testu na drodze, jednakże jest nieporównywalnie dokładniejsza w precyzji i możliwościach pomiarowych. Wynika to przede wszystkim z braku poślizgu kół na rolkach, tak często spotykanym w hamowniach rolkowych.


VPA - RX jest urządzeniem pomiarowym, za pomocą którego można wyznaczyć niezbędne dane dla charakterystyki silnika. Dzięki jego innowacyjnej budowie urządzenie może być z łatwością przetransportowane i skalibrowane w kilkanaście minut. Dzisiejszy przemysł motoryzacyjny jest przedmiotem wielu wymagań i przepisów. Rosnące wymogi ochrony środowiska i wymagania dotyczące wysokiej wydajności, maksymalnej efektywności energetycznej, niskiego poziomu hałasu oraz wyjątkowej jakości sprawiają, że wymagania dotyczące sprzętów testowych są bardzo wysokie. Rototest VPA-RX posiada możliwości do wiarygodnej i precyzyjnej oceny tych warunków.


ROTOTEST to hamownia podwoziowa, która ceniona jest przez specjalistów na całym świecie. Została udostępniona nie tylko dla działań badawczo-rozwojowych producentów samochodowych (General Motors, Renault, Volkswagen) i uniwersytetów, ale także na rynku profesjonalnych zespołów wyścigowych.


JAK TO DZIAŁA? Oczywistą różnicą pomiędzy tradycyjną hamownią podwoziową i ROTOTEST VPA-RX jest brak rolek.


BEZPIECZEŃSTWO

Bezpieczeństwo jest dla nas priorytetem. ROTOTEST VPA-RX ™ dzięki swojej konstrukcji, eliminuje wiele niebezpieczeństw, spotykanych szczególnie na hamowniach rolkowych.


Główne zalety naszej hamowni to:


Parametry naszej hamowni VPA-RX63e:


Maksymalna moc do zmierzenia:


Na jedną oś: 600kW/ 805 bhp

Na dwie osie(50/50): 700kW/ 939 bhp


Maksymalne możliwości chłodzenia przy 25C, nawiew z przodu:


Na jedną oś: 395kW / (529 Bhp) / 1100 m³/ min

Na dwie osie: 660kW / (884 Bhp) / 2000 m³/ min


Maksymalny moment obrotowy na piastach:


Na jedną oś: 3600Nm / 2655 lb-ft

Na dwie osie (50/50) 4400Nm / 3245 lb-ft


Maksymalna prędkość piast:


Na jedną i obie osie: 2700obrotów na minutę


Maksymalna prędkość samochodu obliczona dla średnicy 650 mm:


Na jedną i obie osie: 330km/h / 205 mph


Copyright © 2012 KingSoft. Wszystkie prawa zastrzeżone.
facebook
realizacja: iactiv.pl